AVONDEXCURSIE 14 augustus naar de tuin van Ine en Chris Freijse in Waalwijk

Op 14 aug. gaan we op avondexcursie in de tuin van Ine en Chris Freijse. Deze tuin heeft een oppervlakte van plm.1250 mtr. Er is lang geleden(1954) een begin gemaakt met de aanleg door de vader van Ine. Er staan dus een aantal oude bomen waaronder een Prunus van wel 70 jaren.

Er is door de jaren heen natuurlijk veel veranderd en hebben Ine en Chris er een geheel eigen tuin van gemaakt. Behalve een assortiment aan vaste planten, is er een grote hoeveelheid aan potten met zomerbloeiers te zien, verspreid over enkele terrassen. Een bruggetje over de vijver vormt de verbinding van de tuin naar een terras met palmen, waar ook meteen duidelijk wordt welk hun favoriete vakantieland is.  Ondanks dat het een arbeidsintensieve tuin is, doen ze het met plezier en hoe de taken verdeeld zijn heeft Chris reeds in nieuwsbrief nr.2 duidelijk gemaakt !!

Adres: Kloosterweg 54, Waalwijk, 19.00u.

Entree € 3,= niet leden € 5,=

Opgeven kan t/m 12 aug. bij Lies van Bladel. Tel. 06 12328616   email: liesvanbladel(at)outlook.com