Avondexcursie met eigen vervoer: Woensdagavond 15 mei 2024 om 19.00 uur

We zijn deze avond welkom bij Philip van Hilst in Kaatsheuvel. Dit is een kwekerij van rots en alpineplanten. Ook zijn er kleine bolgewassen in pot en varens en andere bijzondere planten.

Wij komen bij elkaar  bij de ingang van het adres. Daar kunt u de bijdrage contant betalen aan Ton. Daarna worden we ontvangen met een welkomstwoord en een verhaaltje hoe het allemaal zo is gekomen. Er zal ook koffie/thee gegeven worden. Na de bezichtiging is er mogelijkheid planten te kopen. (Contant)

Graag op tijd. We gaan om 19:00 uur naar binnen. Aan de zijstraat van de kwekerij is de poort open en kan de auto langs de straat staan.

Excursie met eigen vervoer. Het adres is Bernsehoef 2, 5171 PJ Kaatsheuvel

Kosten voor Groei & Bloei leden € 2,00  , niet leden betalen € 3,00

Deze excursie wordt georganiseerd door Ton Janssen . Je kunt je inschrijven per mail  agm.janssen53(at)gmail.com  of bellen voor info naar 0622434933.

Het is niet de bedoeling om op eigen houtje zonder je aan te melden naar het adres te gaan. De eigenaren worden dan “overvallen” en voor hen is het wel zo leuk om voldoende koffie e.d.  in huis te hebben.