BUSEXCURSIE ZATERDAG 28 SEPTEMBER NAAR FEERIE FLORALE IN BILZEN

In de landcommendarij Alden Biesen wordt Feerie Florale  georganiseerd. Er is van alles te beleven. Bloemenartiesten  laten hier hun kunst zien. Deze excursie is een samenwerking van de afdeling Groei&Bloei ’s-Hertogenbosch  en de Langstraat. Contactpersoon voor de afdeling ’s-Hertogenbosch is Christine Maas bereikbaar via activiteiten@hertogenbosch

Naast deze uitgestrekte florale expositie is er een pop-up markt met allerlei leuke producten, live demonstraties bloemschikken, een florale modeshow en eetstanden & drankgelegenheden. Een originele activiteit, een gezellig dagje uit, een garantie op mooie foto’s.

Verdere informatie is ook te vinden op www.feerieflorale.com

We gaan er gezamenlijk met de bus naar toe. Nadat je van ons de kaartjes hebt gekregen kun je er de gehele dag op eigen gelegenheid rond lopen. Op de Feerie Florale kun je eten en drinken kopen, maar je kunt ook zelf eten en drinken meenemen.

Let op: aanmelden kan tot uiterlijk 25 augustus !!!   Vanwege de reservering van de bus en het bestellen van kaarten moeten we deze datum stellen.

Verdere informatie en begeleiding op de dag kun je krijgen bij Yvonne Zwinkels (+31634080596)

Excursie per bus, vertrek 8.30 uur vanuit  Den Bosch  (Parkeerplaats  bij staton-oost vanaf zandzuigerstraat.) En 9.00 uur  in Waalwijk (parkeerplaats bij Piet Klerkx).

We vertrekken weer om 16:00 uur bij Alden Biesen  en verwachten dan om circa 17.30 uur terug te zijn in Waalwijk en om 18.00 uur in Den Bosch.

Kosten voor Groei & Bloei leden  € 45,00  niet leden betalen € 50,00  inclusief busvervoer en entree Feerie Florale.

Je dient dit bedrag  over te maken op onze rekening  nadat  u bericht heeft gekregen  dat de excursie definitief doorgaat

NL33RABO0334234204 t.n.v. Groei&Bloei De Langstraat onder vermelding van  je naam en “Excursie Alden Biesen ”.

Deze excursie wordt georganiseerd door Ton Janssen . Je kunt je inschrijven per mail naar agm.janssen53(at)gmail.com of bellen naar 06-22434933