EXCURSIE Zaterdag 8 juni 2024 Plantenfestijn Appeltern

In het Bloemenpark Appeltern wordt in samenwerking met Groei en Bloei een plantenfestijn gehouden. Er is van alles te beleven daar zijn de 200 voorbeeldtuinen van het park en de 10.000 m2 Nationale Vaste Plantentuin. Speciaal op deze dagen is de centrale Lindelaan omgetoverd tot een feestelijke Planten Promenade. Tientallen kwekers zijn te gast om hun mooiste plantencollecties te laten zien en te koop aan te bieden. Verdere informatie is ook te vinden op www.appeltern.nl

Het leek ons leuk dit op te nemen in het excursieprogramma van dit jaar. We gaan er gezamenlijk met de bus naar toe.

Deze keer bieden wij alleen de busreis aan.  Entree op het park is 16,95. Er is speciaal voor Groei en Bloei leden op vertoon van de ledenpas 2024 een entreeprijs van 8,50 (maximaal 2 personen per pas) Dit is ook de reden dat wij geen kaarten van te voren kunnen regelen.

U kunt er de gehele dag op eigen gelegenheid rond lopen. Er is eten en drinken verkrijgbaar op het park maar voor wie dit wil kun je ook overal verspreid door het park picknicken.

Let op: aanmelden kan tot uiterlijk 5 mei 2024 !!!  Vanwege de reservering van de bus  moeten we deze datum stellen.

Excursie per bus, vertrek 9.00 uur vanuit Waalwijk (parkeerplaats bij Piet Klerkx). We vertrekken weer om 16:30 uur bij Appeltern en verwachten dan om circa 18:00 uur terug te zijn in Waalwijk.

Kosten voor de busreis zijn voor Groei & Bloei leden € 21,-- , niet leden betalen € 26,--  Voor de betaling krijgt u een mail nadat de excursie definitief is.

Deze excursie wordt georganiseerd door Ton Janssen . Je kunt je inschrijven per mail naar agm.janssen53(at)gmail.com of bellen naar 06-22434933