AVONDEXCURSIE 23 juli naar de tuin van Carola van der Schans in Drongelen

Op 23 juli gaan we op avondexcursie in de tuin van Carola van der Schans in Drongelen. Deze tuin is plm.2000 mtr. groot met veel vaste planten. Het is Carola haar hobby om veel zelf te zaaien, wat ze destijds geleerd heeft bij Joke Vos. Dat zullen we deze avond kunnen zien. De tuin zelf ligt rondom de karakteristieke boerderij aan een doodlopende weg, wat voor veel privacy zorgt.

De buxushaagjes doen het op deze zware kleigrond heel goed. Een metershoog exemplaar getuigt hiervan. We hopen deze avond de vele soorten dahlia's in bloei te zien. Een bloem die (gelukkig) tegenwoordig weer een plekje in onze tuin verdient. Leuk detail: Carola kreeg lang geleden een abonnement van Groei en Bloei cadeau van haar schoonmoeder; hier is ze tot op heden nog blij mee !!

Adres: Eindestraat 12 in Drongelen..19.00u.

Entree €3,-=. Niet leden € 5,=

Opgeven kan t/m 20 juli bij Lies van Bladel tel. 06 12328616 email: liesvanbladel(at)outlook.com  (pont naar Drongelen is met de auto NIET gratis!!